Beaverface

Mamma kom nyss in och störde min helt alldeles underbara sömn!
Så gör hon fan alltid. Hon menar väl inget illa.. Bara det att jag inte kan somna om................

Ja, sen kom jag hem från Moa igår också.. Alltså, bästa veckan på lovet!
Det är så illa att jag drömde att jag busringde någon inatt, haha..
OCH SVÄRDET I STENEN! haha så jävla kul!
'Är jag inte hiskeligt ful pojk?'

Jag vet inte vad jag ska skriva, MOA ÄR BÄST , kanske? För det är hon.
Bästa beaver man kan ha <3
Om hon kan lyckas få mig att älska Håkan Hellström så kan hon lyckas med allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lalalalaa axel

lalalalaa höfter



Det har verkligen varit bästa veckan på hela jävla lovet! Jag saknar beaver tokmycket redan. srsly.



Du är helt underbart bäst.

Jag älskar dig. <3

2008-08-02 @ 11:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0