CityfesteN he he he




Jag och Allo drog ner till cityfesten idag, jag kände att JAG BARA VAR TVUNGEN.
Jag har vart där varenda år och tänker fan inte missa det nu pga en bruten tå. he he.
Som jag sa förut nåndag, jag kan allt med lite vilja. haha.

Vi skulle åkt batman (skulle) he he , jag blev åksjuk bara när jag tittade på den.
och 30 spänn för att må illa i en vecka är inte värt?
Vi såg en söt liten snubbe i rullstol (mittenbilden) allo sa att det var min framtida man? haha.
Jag tror det jag med, jag får det som blir över! det som ingen vill ha!
no offense (du i rullstolen) För jag tycker verkligen jättesynd om dig och allt sånt och vill inte på något sätt humilijate dig.
 
Klockan sex spelade Amanda Jenssen, hon var faktiskt jävligt festlig!

Jag ska nog ner dit imorn igen och köpa en troeja, bob marley he he he.
Fan en hel skara hade en! jag vill ju vara som dom, förstår folk egentligen min ironi ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0