Disturbiaaah



Imorn är dageN
Och ja, jag har fått resfeber och ja, jag har fått fjärilar i magen. What for?

Men vi åker nångång före 11? tror jag åker med allo he he.
Jag ska vara uppe ganska länge och packa för jag kommer knappast hinna imorn, jag ska fan sova så länge som det är möjligt. Sista dagen jag har sovmorgon ju! boeg, vad jobbigt.
''Ro skall råda 22:30'' oh no, det känns lite konstigt.

Idag har jag pussat på kewin,  vad jag kommer sakna dig.
''Jag ska åka tåg till dg fast jag vet inte hur man gör''
<3

Skönt att komma härifrån ändå!

GÄV     LEE,  jävla snuskstad.

Jag ska knarka håkan tills jag doer
Och moa hör av dig, våldgästa whatevör! ta med dig dooleys bara, he he.

pusso!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0