Loerda




Jag, mamma och Nathalie åkte ner till cityfesten idag, he he.
Det blev en bob tröja iallafall ^____^ Sen var jag tvungen att köpa grejer till skolan SOM BÖRJAR PÅ MÅNDAG.
Shampo/balsam/dusch grejs/necesärer/idrotts kleder (fernando) hjerta hjerta.
Men jag har fixat gympa skor, block, pennor, badlakan, påslakan, gardiner och strumpor! haha, vad mer behöver jag?
Typ en ridhjälm kanske? gummistövlar och en cykel ._.
Sen blev det thai mat under ett tält, sjukt bra att det fanns tält eftersom regnet öste ner, he he.
Det åskade sen! uuh. Men jag köpte två snurror till mormor <3 Hon ville ha sånna förut men vågade inte ta med på bussen osv , haha söt!
Nathalie fick en Bob nalle av Sellim? bara för att han jobbade där.. och hon kände han.. fusk.
Sen ville mamma och nuno ha foppa tofflor (min stoersta fobi) hah.

Imorn måste jag pussa sönder kewin och säga hejdå

:( ( ( ( ( ( (

Jävligt dumt att jag inte hann träffa världens bästa bever, dummast!

Kommentarer
Postat av: bever

ja fan. :(



men jag kommer brevbomba dig! hehehehehehehe

Nej men! massa brev! massa massa!

<3

2008-08-10 @ 02:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0