Sweet and low little girl.



Alltså jag blir nästan tårögd när jag tittar på henne. Så liten, så mysigt jävla söt!

Jag och Nathalie hade myskväll igår, ja det var mysigt! Vi kikade lite på Casanova, heath ledger är fan hur socker som helst. Vart lite sorgligt när jag kom på att det var han som dog nyss..
Efter filmen la vi oss, jag fick sova bredvid Zelina he he. Var så jävla rädd att jag skulle döda henne i sömnen, liksom rulla över henne (haha) säl. Jag vaknade flera gånger och kollade på henne, helt yr på morgonen sen.
Jag får fan aldrig sova, spelar ingen roll vart jag är.

Marie kom och hälsade på sen också, hon öppnade några dörrar inuti mig, haha!
''Får jag känna på dig? får jag ta på dig, ida?:)''
- VA?

haha hon menade inte ''ta'' TA! utan liksom, haha kan inte förklara det på ett bra sätt heller. Men iallafall så bad hon mig lägga händerna i knät och blunda, ta djupa andetag och slappna av.
Sen öppnade hon chakran, stavas det så?  Sen när hon var färdig med allt så sa hon att jag strålar av ljus nu, haha ye right.
Jag blev jävligt jävla yr efter och trött som ett jon, (jon kanon) :'D Hon sa att antingen blir man trött eller så blir man yber pigg och ja, vi såg ju hur det blev för mig.
''Du får inte glömma att stänga dörrarna sen när du ska sova'' hahah, nejdå marie!
Jag har så svårt att ta henne seriöst men ändå så säger hon så jävla vettiga saker.
Hon tog på mitt knä och frågade om jag hade ont nånstans, har jag inte alltid det? he he. Sen frågade hon om jag mådde dåligt över nånting? Hon frågade en massa om skolan och sånt. Alltså hon verkar fan veta allt, så egentligen borde hon inte fråga. Hon tog bort ett spöke från mitt rum förut också! ganska coolt, för efter så vart det hur lugnt somhelst i mitt rum och jag kunde sova någorlunda. Det var en gammal man som knappt kunde gå som spökade runt i mitt rum, haha o m g. StackarN. Vilse i idas rum, naaaaaaaaw.

Kommentarer
Postat av: moabever

nej värsta liten sötbebis! :D



kom hit bever! I AR MIzZeng U! hehe



<3

2008-08-24 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0