Fredag

Denhär bloggsidan suger, för om jag ska svara på kommentarer (haha vilka kommentarer?) nej men då måste jag gå in på min egen blogg och då sparas min sida på datorn och jag vill inte att mamma eller någon annan här hemma ska läsa.  he he he.
Vad jag menar är att ingen ska ta illa upp om jag inte svarar, ni vet ju redan hur snäll och så jag är *angelface*


Igår fyllde pappa 42 år.
Han hämtade oss iaf och jag (glömde) säga Grattis. Sen svängde vi in till ica maxi, jag bah: oh no inte en omväg.
Men då skulle han ''köpa blommor'' PÅ BOLAGET. åh.. Jag blundade typ hela vägen dit, blev så jävla åksjuk.
Sen när vi väl var där så skulle alla hålla på och prata om mina tår och skoja en massa, jag fann då ingen större glädje i det.
Maria's (pappas tjej) bror kom sen med sin RÄDDA HUND SOM ÄR JÄTTESNÄLL.
Jag tyckte den var skitsöt, TILLS jag kom ut från badrummet.. Jag fick inte gå förbi hundjäveln och han småmorrade åt mig.
FAN I HELVETET VAD JAG HATAR HUNDAR (amazon är dock ett undantag)
Seriöst jag ville fan kasta en stol i huvudet på hunden
''Han tycker inte om folk som går konstigt''  Nehe, jag tycker inte om fuckface'ade hundar jag heller.

Pappa blev dragen, vilket ju är så jävla ovanligt. Så kuuul, för jag visste att det skulle bli såhär.

För övrigt ringde han nu imorse men jag sov, lite tur he he he fnizz.


Skolan börjar om tre dagar : ( ( ( ( ( ( ( ( (

Kommentarer
Postat av: moabever

amazon är bezt!



det är du med! <3

2008-08-08 @ 17:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0