wipe tears



Det kändes inge bra att åka från nytorp igår, men jag var tvungen.
Jag mår fortfarande dåligt och jag är rädd. Jag vågar inte prata med mamma, inte med någon annan heller.
Jag har märkt nånting konstigt sen i lördags och det har bara fortsatt. Jag sökte på internet igår och läste om det..
De kan tydligen vara allvarligt men jag vet inte.
Det stog att det kan vara cancer men fan, sällan? inte jag väl? nooooh, it can't be...


Jag grinade i bilen påväg hem igår, fan vad allt är dåligt. Sjukt jävla dåligt.
Jag missade ett samtal från skolan också, det känns heller inte bra.
åh, cutwrist.
wipe tears

Kommentarer
Postat av: Allo

du kan prata med mej :) <3

2008-08-20 @ 15:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0