Magiskt men tragiskt.

Idag är det cityfest och det känns lagomt illa för min del. Jag tänker då inte hppa ner på kryckorna dit.
Jag fick stödhjälp av mamma hit, där jag sitter nu..Hos min syster på en stol och..tycker synd om mig själv..!
Den sista veckan på mitt (inte alldeles för underbara lov) är FÖRSTÖRD.

Igår sågade  mormors kille sig i armen, blodbad fer sure. Och han som äter blodförtunnande.
:(stackars) Stackars mormor om hon kommer få leva ensam, det kan inte jag leva med.
Och när vi ändå är nere på botten så kan jag ju skriva att morfar snart ska dö, förut hade han bara någon månad kvar eller så. Jag och morfar har väl inga speciella band men det är väl tråkigt för hans del.
Sen har vi ju pappa, eller nej det har vi inte. Det finns ingen pappa här minsann.

Jag flyttar om sisådär 5 dagar om vi ska vara exakt, känns lagomt kul. Jag har inte ens alla grejer jag behöver och varken mamma eller pappa kan hjälpa mig. Jag får stå för allt själv, för jävla underbart.

Jag satt ute på balkongen och grät igår, vädret var så fint. Det var hösttecken all over the place, och corall kom helt plötsligt in i bilden.. <3  Jag tyckte helt enkelt synd om mig själv, igen.


Jag skulle byta plats med vem som helst på sekunden, om jag kunde.


Moa, ''vi blir dom som försvann''

Kommentarer
Postat av: moa

kom låt oss gå härifrån, låt oss resa nånstans, sesa långt härifrån, låt oss bli dom som försvann.



vi kan bli dom som försvann.

<3

2008-08-06 @ 18:12:37
Postat av: bever

sesa



he he

2008-08-06 @ 18:36:38
Postat av: Mija [ menowanna ]

Jag önskar mig bort till dig, vill bara krama om dig, stryka fingrarna genom ditt hår och ge dig min glädje <3

2008-08-06 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0