sjukbever

Jag åkte tillbaka till Nytorp i söndags, men jag var inte piggast. haha pigg, haha piglet hhaha lolbever.
omen iallafall, vi kollade på film då på kvällen. Dendär med johnny depp, typ tweeny todd eller sweeny kanske den heter, haha vad vet jag. Den var bra, djup men bra ehe.
Som vanligt går det inte att sova på detdär jävla stället MEN VEM BEHÖVER SÖMN? INTE JAG NEJ NEJ NEJ.

Min grupp fick rida igår, . Jag tog Palett, så jävla sur och tråkig häst. Jag var inte på världens bästa humör jag heller ehe. Det gick segt, jag trodde nästan hästen var död. Sen bytte vi hästar och jag tog sudden (jävligt dumt)
Fan vad dåligt det gick, kände mig hemsk och pinsam. Det regnade och allt var bara fel. Det var inte hästarnas fel, det var mitt. Jag är så jävla kass på allt, jag kunde inte ens få sudden att galoppera. NEJ jag är inte lissen, inte jag inte.
Jag var helt slut efter detdär passet, lektionen? eller vad det nu kallas. Jag såg ut som ett helvete och jag mådde som ett.
Och sen kunde jag inte ens hämta palett från hagen, det skrev jag aldrig! haha fan vad kass jag är och så jävla rädd för hästar. Jag förstår inte själv varför jag går dendär linjen.. Ja, jag älskar hästar men jag kan inte med dom. Jag kan ingenting, outbildad är vad jag är. Därför jag går den linjen, juste. För att lära mig. cleverbever.
Jag duschade sen när jag kom hem, dränkte mina sorger i vatten <3
Jag mådde dåligare sen på kvällen så jag fick pronaxen av allo, den var effektiv haha. Jag kunde iallafall inte sova inatt, jävla tvåor. Vad är grejen att springa och skrika tre på natten? Vem orkar egentligen? Jag trodde min dörr skulle bli insparkad ettusen gånger. Jag somnade sen, otroligt jävla nog. Mardrömmar fick jag och vaknade av att jag grinade och höll på,  jag blidde lite rädd att någon hört mig, jag kan ha skrikit en del, lolbever.
Jag somnade om sen, gick upp halv sju som vanligt och gjorde mig i ordning. Skulle gå ner till frukosten och ser att alla korridorer är fyllda med äckligt jävla surströmmings spad. Fucking awesome!

Dom fick städa efter sig sen, hahahah typ ljuset på dagen..!
Jag åkte hem sen, Maria hämtade mig.
Nu sitter jag här och mår superdåligt, och att man har världens bästa familj hjälper ju inte heller.
Jag längtar fan tillbaka till skolan, redan. illa illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0