pass





Jag tänkte skriva värsta blogginlägget hära men det orkar jag inte, he he. Jag är sjukt trött.

Första dagen sög verkligen, ingenting gick bra och ah.. allt var fel. Men jag gav det en chans luul.
Andra dagen var det kyrkbåtsrodd.. Jag klantade till mig två gånger men egentligen var det inte mitt fel.
Jag ramlade bakåt i båten och gjorde illa mig, haha. Första intrycket på nya klassen var ju toppen eller hur?
Vi blev indelade i grupper och sånt, uh. Seriöst det var fan inte kul.
På torsdagen fick vi köra traktor he he, det var skoj som fan! Fast jag var lite rädd när jag skulle backa in den under tak, det var trångt och jävligt : (
Vi har bra lärare iallafall, hittills tycker man kanske det ehe.
Denhär veckan var alltså döjobbig, tyckte inte alls att jag fick sova nånting haha. Nästa vecka blir värre, fucking jävla lägerskola, guu vad tråkigt.  Pessimist är vad jag är, ingen aning har jag om hur det stavas heller.

Innan vi åkte hem igår stannade vi på en affär, jag köpte hårfärg (Y) röd är grejeN.

Sen fick jag världens välkommande av kewin darl <3
Han blev jätteglad när han såg mig så han visste typ inte vart han skulle ta vägen så han flög ner på golvet med armarna i kors och med världens surläpp! haha! Antagligen var han sur för att jag hade lämnat han.
alltså åh, jag dog.

Och mamma har flyttat hem till peter, jag med :( jag kommer bo där på helgerna, jag har tillochmed fått ett eget rum.
Älskar den stora sängen men iallafall, imorn åker jag tillbaka til nytorp.. fy flate.

Snart kommer kewin, vi ska leeeka he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0