Forrest Kline



Idag kände jag mig asful och oduglig. Det gör jag väl iofs varje dag men haha.
Jag glodde i spegeln ganska länge MED GLASÖGON wahay, och jag såg nånting bra (ja, faktiskt)
Jag hade mina ridkläder på mig och dom smalnar väl av lite och så, men nu vet jag att jag kan börja rida
utan att känna mig dum. För det finns ju faktiskt dom som har det värre än mig?
Och jag kan ju faktiskt göra nånting åt mitt utseende, jag behöver bara lite motivation.
sms'et från Moa idag hjälpte lite faktiskt, eller nu ljuger jag.. Ganska väldigt mycket hjälpte det.
Det hjälpte så mycket att jag orkade träna! fuckyes.

På måndag, på måndag, på måndag *crazyface*

Forrest Kline sweet

Kommentarer
Postat av: MAAAAAO

MÅNDAG! IDAG! IDAG! IDAG! <3

2008-07-28 @ 10:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0