Jolene

oh my,  jag kan inte andas.

Grannen röker gräs, seriöst han har gjort det hela dagen. (med sina super coola polare?)

Stänger jag dörren får jag ändå ingen luft eftersom det är så jävla åskvarmt.

''VEM FAN ÄR DET SOM RÖKER GRÄS?! HAR VI BARA HASCH GRANNAR HÄR?''

Ja, jag ville att dom skulle höra mig. hhe.

Idag skulle jag åkt till valbo men mitt humör höll tyvärr inte.

Mamma har iallafall köpt tandkräm och ett badlakan till mig idag, haha gulligt.

Sen har jag och kiwi haft dökul idag, vi dansade och höll på sådär som bara vi gör.

usch vad jag kommer sakna dig..

Sen är jag inte hemma när Nuno ska ha barn, fab.

Well, tror jag måste stänga dörren iallafall jag börjar må illa.

Jag ska slänga igen den så dom fattar att jag är arg härinne, haha.

För övrigt har jag syrebrist.

Pussle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0