Neverstore/lazee-Hold on



Den slår inte originalet men jag får behagliga rysningar i kroppen ändå, åhja.
Jakob såg lite töntig ut i videon, faktiskt.


Ajust, sen var jag ju hos tandläkaren idag.
Det skulle bara vara en undersökning, trodde jag.. Men istället var dom tvungen att dra bort en massa tanddelar.
Jag fick ta röntgen bilder (vilket var ganska kul för bilderna blev skitfula)
Sen undersökte hon munnen osv. ''Vi får börja lite redan idag''  Jag kollade elakt på mamma eftersom hon tidigare hade sagt till mig att det bara var undersökning och att dom absolut inte skulle göra nånting annat.
Men iallafall så skulle hon bedöva mig eftersom ''Det här kan göra ganska ont''
Sen säger hon till mig att jag ska blunda, haha va? trodde jag skulle kissa ner mig.
Men det gick bra, jag såg hur dom plockade ur småbitar av min trasiga tand då och då, och jag trodde jag skulle svälja tungan (Y) men annars.
'Du får en ny tid nästa vecka så vi kan fortsätta'
oh no
Fast jag ska vara ärlig, jag längtar. Jag tycker ju om att gå till tandläkaren, myes.
Hon sa att det vore synd om dom tog bort hela tanden i så ung ålder, för då kommer jag få gå tandlös där hela livet.
haha fan, jag vill ju bara att den ska bort därifrån men jag vill ju att det ska komma en ny.

Okej, det var allt.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0