Some days I feel broke inside



Igår, sådär vid 12-1 tiden på natten får jag jätteont i hela överdelen.
Jag trodde seriöst jag skulle avlida i min säng, (haha)
Så jag sprang in till nuno och hon fick ringa till nicole som fick ringa och väcka mamma
Sen kom mamma in och jag blir jätte arg
''Här håller man på dör och du vaknar inte, du sa ju att jag skulle väcka dig om det var nåt''
Seriöst , jag är för kul
Jag fick två reliv som inte märktes av förrän mer än en halvtimme frammåt.
och jag somnade i nuno's säng och vaknade någon timme efter och hade lika ont
Jag grinade sammanlagt 4 gånger den kvällen, så jävla ont gjordere.
Dagen innan så hade jag fått värsta värken under armen och mot bröstkorgen, så lite konstigt är de?
Det är säkert magkatarr säger nuno. Men fan, sitter den ända upp i nyckelbenen och ut i armarna den då?
Idag är det bättre men det kommer tillbaka då och då, fy tusan.

Iallafall så klippte jag luggen idag ( allo är min inspiration ) haha , det blev inte lika snuggt som hennes men ändåå.
Jag är nöjd

Nu får jag sådär jätteont igen, jag blir fan rädd snart :'D

Kommentarer
Postat av: Allo

Ja, min lugg är ju jättefin -_-' NOT !

2008-07-06 @ 14:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0