sunk

Fan vad jag har ont hela tiden, igen :(
Jag vet att Ann , min sjuksyster? läkare? sa att det inte var någonting som var farligt men ändå.
Det är obehagligt.
Jag fick ta tempen som visade 36 och nånting FASTÄN jag hade hög feber innan jag gick dit ( det är sant )
Det berodde nog på att jag blev så rädd på vägen dit, hahaa.
Stick i fingret fick jag också, det gjorde ondare än vanligt och hon tömde mig på blod tycker jag ;o
För jag blev yr efteråt:)
Sen tröck hon jättehårt på min mage och på benen som finns därinne
Gjorde dö ont, trodde jag skulle dö tillochmed, heh.


Och nu har jag pratat med mamma om gymnasiegrejerna, så jävla jobbigt.
Jag orkar inteeeeeeeee

Vi bestämde oss för att leta efter lägenhet nära säby iallafall och om det inte finns måste jag ta nytorp.
Men så får det inte bli.
hihi

Jag zaknar min moa by the way

Kommentarer
Postat av: moa

åh, jag zaknar min ida!

2008-07-10 @ 14:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0