And we ended with goodbye

Jag är så jävla arg, så jävla arg att tårarna inte går att hålla tillbaka (fastän jag vill, hha)

Det var planerat att ''pappa'' som han heter,  skulle hämta mig och Kajsa imorn.

Jag är ju så dum att jag ser fram emot det, det är dumt va? gå och längta efter sin pappa sådär?

Jaaaaaaaaa , jag känner mig jätte dum nu,  Jag borde skämmas va.

Han ringde Kajsa idag och sa att vi inte skulle komma.

Varför?

Jo, Maria (hans tjej) fyller år så han tänkte åka iväg med henne istället.

Okej, vad fint.

Du kunde inte tänkt på det tidigare? du kunde inte alls TÄNKA? snälla

Sen säger han att det inte är någon ide att köpa smycken till henne för dom slarvar hon bara bort.

Okej, so what? jag hade inte tänkt ge henne nånting iallafall?

Och det är därför du åker iväg med henne till bollnäs och tar in på hotell? ALLTSÅ VA?

Kommer du ihåg vad jag fick i present när jag fyllde 15? En liten låda med hästörhängen ( hål i öronen som jag inte ens hade. smart?) och ett hästhalsband och ett hästarmand, ALLTSÅ , LMAO?
JAG BLEV 15 PAPPA! INTE 9! JAG BLEV JU FÖRTUSAN UNGDOM! INTE BARN!
Jag säger inte alls att jag är svartsjuk men du gör aldrig nånting bra för mig. Du kan ju inte ens mina fyra sista?
Det hade gjort mycket om du kunde dom när du skulle fylla i mitt papper, faktiskt.
Istället blev det bara pinsamt. tack igen.

Du kan ta din fula flickvän OCH dina döda hjärnceller och , ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0