I lördags.




Jag och Idunn blev tajta efter uteritten.

Vi skulle egentligen bli tilldelade hästar efter erfarenhet , men alla ville ha sin favorit såklart.
Jag fick Idunn :'3
Dom sa att jag var tvungen att ha jämnvikt för att hästen var så rund och sadeln kunde slå runt, haha.
Och hon blev lätt rädd för stora maskiner och förbiåkande bilar. Men det var inget speciellt.

Vi hann inte så långt innan vi skulle börja tölta men det blev bara trav för mig, haha.
Man ska tydligen ha kortkorta tyglar samtidigt som man trycker med benen, ganska lätt efter ett tag.
Man vill ju inte dra för hårt i munnen på dom ju.

Nästa gång blir väl i helgen hoppas jag.



Kommentarer
Postat av: maaao

fan va kul! Du får komma hit o rida på ronja! :D

2008-05-05 @ 12:37:46
Postat av: Allo

yes, i helgen ska du och jag rida islänningar ^^
så jävla kul att rida med dej igen efter några år ! :D

2008-05-06 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0