IIIIIIH !

image9


Efter några dagars försök att få tag i en människa så kom jag äntligen fram!
''Its a magic number (8)'' Haha! Höll seriöst på att tappa masken.
Men sen så svarade hon. Jätte trevlig människa!
Vi kom fram till att jag ska ringa igen på tisdag och bestämma när på onsdagen jag kan komma och provrida!
Hon tänkte hämta mig tillochmed, vadå pinsamt? hehe.
Jag får två ridlektioner av henne i månaden också, rätt najs!

Jag kan inte sluta le.

Sen igår kunde jag inte sova , tänkte på en massa kul.
'Mahid! vad gör du här?'
Moas fel , bara hennes!
Beaverface </3
haha ! jag kommer aldrig sluta tycka det är kul!

Och nu? jaa, knarkar neverstore!
Vad vare han sa? Jacob?'' Det handlar inte om temperatur det handlar om .. ? ''
Eller var det tvärtom?
Moa kanske vet?



Kommentarer
Postat av: maaaao

"Det handlar inte om temperatur, det handlar om datum!" HAHAHAHA!

hahahaha! bäverface

2008-05-23 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0