Look like a lolipop



Jag vill ha septum men mezt en nosejob.


Jag längtar efter fredagen!
MOA moa MOA , wuhuuu.
<3

Moshpit open på lördag, lite osäker på stavningen men hih.
Lite osäker på allt EGENTLIGEN.


Idag köpte jag hårfärg, hårspreeeeej och ett par söta skoor.

Åh min lilla Bella fyllde år idag :*

Jonas i frusna män söker är faktiskt skitsnygg när han har keps! Det är sant!
Men sen när han tog av sig tröjan var det inte kuul längre.
åh han såg ut som en björn juu ..


Lil wayne och lolipop är bezt idaag! och igår!

Kommentarer
Postat av: mao

Septum Ida! Septum! :D Serri, du skulle passa asbra! iih! FREDAG! :D
hjerta hjerta, hehe

2008-05-14 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0