Suuperloerda

image11

Dagen idag . hmf.
Kunde INTE sova inatt, ångestångestångestångestångest HEJ .
Klockan blev 3 klockan blev halv fyra klockan blev 4, klockan blev ljus morgon!
Vaknade ganska tidigt ändå, nångång vid 9? kanske 10? Inte senare iaf.
Jag tränade 30 MINUTER , lulz. Och sen duschade jag och sen ... Jag kommer inte ihåg.
Mina kläder idag är clowneliga <3
Vita tights, röd tunika? linne? whatever, svart kjol, svarta strumpor, lila band i håret, hha! Azkuul.

Idag är det en vecka sen! Moshpit open!  Jag saknar ..
Neverstore alltså.. Jag har aldrig gillat dom såhär mycket. Dumma band.

Ikväll? Eourovision song contest! hehe.
Dima Bilan ftw !!!
Om inte han vinner då jävlar.
Kommer ju ihåg hur det blev förra gången han inte vann ( 3 år sen? ). SÖMNLÖS NATT x 1000!
haha fast det var väl mest för att jag var så kär.
Dima ger minnen från Mathilda ffs <3
Många hjertan.

Nu är klockan halv nio och jag ska joina crewet framför televen.


Kommentarer
Postat av: mao

iih helt söt ida!

jag upptäckte också att det fan var en vecka sen i lördags! haha, kändes typ som.. igår?

aj miss ju!

2008-05-25 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0