Tuuursdag

image13

Imorse när jag vaknade hade jag solen i ögonen :( helt svettig och äcklig.
Jag och Kajsita sprang med reklam, (haha) typ 100 blad och 200 trappor?
Men det var väl trevligt med skavsår?

Kewin fyller fyra och är jättesöt.

Igår satt jag och kajsa ute och glassade i solen så kommer grannen ut, haha.
''Ja dom som hade väggarna mot vägen fick ju gratis air condition''
Hahaha jag dog! Det var typ en storm som hade förstört en massa hus!
''Ja dom som vaknade lär ju blivit förvånade''
Sen så blåser träden här ute ganska sådär ibland,
''Träden blåser ju in i lägenheten snart''
''Gavlegårdarna tycker ju inte om att man har parabol, egentligen.. Ja, folk kan ju få dom i huvudet''
Sen kajsa ba: Eller hur brorsan?
''Morsan? det är hon väl lite för ung för''
Hahah seriöst, bästa grannen eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0