AUTUMN


Fan vad höst det är, kallt som satan är det också.
Hade ingen lust alls att gå till skolan idag, var så jävla irriterad på morgonen, hah. Men engelska redovisningen var tvungen att göras! och det gick väl sådär, haha. Rösten höll väl inte i många sekunder och sen när vi skulle playa klippet som vi hade hittat på dutube så var den DUBBAD! ahahah, jag dog fan.

Matte provet gick dåligt, och omvårdnads provet igår gick också dåligt.
Hela den här dagen var dålig, typ iallafall. Skulle till doktorn klockan tre så var tvungen att gå lite tidigare.
Jag gick till bussen, raska steg montro, väntar ett tag sen äntligen kom bussen. MEEN den skiter fullständigt i mig så jag fick GÅ hem idag...arghhh. Hade ju fan döbråttom hem! fick nästan springa hela vägen, och ja..det är väldigt långt..!
Hann inte springa upp och äta utan fick springa dirre till dotorn.

Skitdag :)

Men gympam var kul! hahah innebandy, yeay.

- NYAST!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va mycket prov och sånt ni har :O jag går ju med OP men jag har fan inga prov :D jag har haft ett matteprov, som inte va så mycket till prov utan mer ett förhör

2008-09-18 @ 18:16:58
URL: http://gaygimli.blogg.se/
Postat av: Kim

varför ska du till doktorn? :/



de är förresten inte lame, haha ^^ skönt att veta att de finns folk som vill lyssna :) tack!

2008-09-18 @ 18:31:14
URL: http://nosaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0