epic fail

fan vad jag vill lägga mig ner på marken och bli trampad på.

Jag hatar hur dåligt det går för mig, jag hatar skolan. Jag kommer få göra omprov ettusen gånger på matten, jag kommer inte ens lyckas få godkänt. Och lyckas jag inte med det, vad ska jag då gå kvar för? Jag kommer ingenvart med ett IG i matte, ellerhur? Då måste jag bara plugga ännu mer efter gymnasiet och jag orkar inte..
Sen har jag en redovisning kvar att göra, och dom som känner mig vet hur jävla mycket jag hatar redovisningar!
Jag hatar att stå framför klassen och skämma ut mig, som om jag inte skämmer ut mig nog bara av att finnas?
Helt sjukt vad jag är trött på allt, mest på mig själv men fan..allt..
Jag tycker inte alls om mina lärare heller, dom försöker dumförklara mig med deras jävla blickar. Dom är ju så jävla mycket bättre än mig. Visst..Fake rakt igenom.

Jag har sån jävla lust att lägga mig ner i sängen och dränka min kudde i tårar. 
Jag vill kräkas och gråta hela natten, allt vill ut på en gång.


Jo, jag tycker alltid synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Kim

men nej tusse :( ja vet att de kan vara förjävligt i skolan, ja kan inte säga att ja lyckades jättebra, bägaren rinner över liksom ._.

att stå inför klassen är sjukt jobbigt.. ja har haft en mycket dålig erfarenhet där ja inte var långt ifrån att svimma, de var hemskt.. men nog om det..



svårt för mig att säga hur du ska göra, men ja hoppas att du klarar matten om ens bara med ett G, och får du inte det så är de inte hela världen, man kan alltid göra bra ifrån sig



Förlåt om ja lägger mig i för mycket, ja hatar att göra det :( (F) kram

2008-09-22 @ 01:32:31
URL: http://nosaint.blogg.se/
Postat av: bevermoa

du är den bästa som finns. <3

2008-09-22 @ 09:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0