Måenda

En helg, massa plugg! Jag känner mig så otroligt duktig, haha. Jag satt med min novell i sisådär hundra år, jag satt till klockan var 2 på natten! Jag mådde illa som en jävla jude efter dä.
Sen räknade jag väl typ 40 sidor matte också, skrev på engelskan gjorde jag med , DUKTIG BEVER alltså!
Men inget blir bra nog iallfall, jag är dålig på allt. haha alltså det är så, jag skämms varje gång jag ska lämna in ett jäkla arbete.

Inatt sov jag 4 timmar högst! Tvungen att kliva upp halv sex igen och åka hem till a hill, uh :(

Idag gick vi till fyra! det är fan inte och leka med! Näst sista lektionen var kul, vi hade nånting som hette drake? haha eller nånting sånt! Massa lekar och sånt KUL
Så coolt att vår idrottslärare är ''hårdrockare'' haha vet inte alls om det stämmer men han lyssnar på maiden iallafall
Tänkte inte skriva mer om han nu :]

Jag ska skriva klart mitt arbete om panic at the disco och sen måste jag renskriva min novell , ehe.
och min novell suger for yyour information, precis som allt annat jag gör.
Allt jag tar på dör, haha yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0