missin myhself



Vad skulle jag göra utan mina snygga cambilder? haha..

Vad har jag gjort i helgen? jo, jag har hjälp Nathalie med zellzor. Det var inte så kul nej men det var mysigt.
Vi kollade på extra extra igår och det var sjukt kuul! måste se reprisen på fredag igen, hah.
Klöpp ma igår också, sent på kvällen/natten whatever:( usch vad fult det blev. Man kan tro att ett blindstyre har klippt mig i mörkret. Så jävla tråkigt att det är sant också.

Gick till ica maxi med Nathalie tidigare idag, hittade inga snygga skor på din sko, fan vad dom suger.
Jag köpte smör och yoggi..ha! Skulle behöva en stor mössa att gömma mig i alltså..

Pluggat järnet har jag också gjort, sjukt segt! Datorkunskapsprov imorn, buuh. Skickade iallafall iväg hemuppgiften till eva idag, komplikationer vid inaktivitet. Yes, skitkuul.

Jag ska se andra avenyn snart, Om jag inte redan har missat de.. Missade hela förra veckans avsnitt </3

Kommentarer
Postat av: Kim

nej va sööööt :o :D:D





jo hennes peter är en snälling ^^

oj :o varför trodde du det?

men ja har synfel, men har linser till de :) mitt öga är bätte nu iaf ^^ haha

2008-09-28 @ 20:21:39
URL: http://nosaint.blogg.se/
Postat av: din kossa

vi får ta och vara någon dag din apa! :o <3

2008-09-30 @ 12:14:39
URL: http://josefinen.webblogg.se/
Postat av: Mia

Sötnos, du kan ju kolla alla avsnitt av andra avenyn på svt.se ;) <3 tur att inte bara ja nördar den serien ^^ <3

2008-10-02 @ 16:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0