Mitt socker



Denhär dagen har fan varit den bästa på länge, kändes som allt gick bra idag.
Var utvilad när väckningen ringde (nästan iallafall). Var på skapligt humör, haha nej nu överdriver jag.
Jag var på pisshumör som vanligt och min röst var helt borta. Mamma sa att jag kraxade hela morgonen, haha kul.
Hon gjorde varm choklad till mig, jag lovar det hjälpte lite. Gick till bussen och väntade på bussen, ahah. Det var svinkallt.
(Y) Jag som bara hade kjol och ett par leggings. Trångt på bussen var det som vanligt också (Y)
Omvårdnads lektionerna var helt okej, vi kollade på film och jobbade lite he he, eva var inte där så det var typ fritt fram.
Vi har tre prov nästa vecka, två i matte och ett i omvårdnad och sen har vi en redovisning i människan socialt kulturellt.
Det känns iaf att jag har hamnat i rätt klass och i rätt linje, konstigt för så har det aldrig känts.

Alltså, denhär dagen (YYYYY) yyy! Jag lovar, sånna här dagar kommer aldrig igen men alltså åh.

- På måndag försvinner jag på en bussresa så ni får jobba ensamma. MEN jag kommer vara här dom första tjugo minuterna så jag kan ta eran frånvaro, moahah.
- Jaha, där sprack den sovmorgonen.

ahahh :'3

- Tänk hur mycket nytt ni lär er varje dag, hur mycket vi lär ut varje dag!
- Och tänk hur mycket man har glömt när man kommer hem.

HA!

Sandra och Miguel var hemma hos oss när jag kom hem, ganska trevligt he he. Kewin kom senare från dagis han med <3
 Vad jag göra i helgen?

PLUGGA , precis som vanligt.

&& jag ska försöka börja träna, mamma ska ringa till boxningen imorn (Y) way.

PuZzel

Kommentarer
Postat av: moa

iih vad glad jag blir för din skull, Ida! :D

<3

2008-09-13 @ 02:03:34
URL: http://moen14.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0