Onsdaah

Jag fick inte sova nånting inatt heller (Y) , Vaknade och funderade helt ärligt på att vara hemma och sova.
Jag är så jävla trött och sliten, hah. Jag hade tårsprängda ögon idag så jag använde fan inget smink, såg ut som ett jävla spöke.
Dator kundkapen var ganska kul, sen var omvårdnadslektionerna väldigt kul iallafall den sista!
haha fan vad pinsam den var, så jävla hemskt! Vi fick se film om hur man tvättar en äldre person där emellan, hahaahahah dör så fort jag tänker på dä. Sen skulle läraren visa hur man gjorde på en docka, srsly jag dog!
Läraren skulle byta kön på dockan så satt kill-könet fast, alltså HAHA hon bah: ut med killens in med tjejens!  aaaaaah.
Jag och Bella skulle prova vi också, man kan ju gissa hur det gick >.<
Vi upptäckte att (kill könet) bara låg där i sängen, jag blev skiträdd typ så jag kastade en filt övere.. hahah fan jag höll på kissa ner mig.

Efter skolan GICK jag ner till stan och mötte mamma och Nuno, vi skulle gå till arbetarbladet och knäppa kort på bebisen. Efter det letade vi efter skor och kläder men äh..hatar kläder..

Började plugga direkt jag kom hem, sjukt jävla jobbigt. 3 prov nästa vecka yeay.
Två i matte och ett i omvårdnad. Jag har fan lust att grina hela tiden för jag blir så jävla frustrerad.

Vi har idrott imorn, jag ska visa upp för hela svenska folket hur tjock jag är. haha i swear.

Jag längtar til natten, sömnlöst igen det gillar vi säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0