Stei.........fan!

FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!

Sjukt härligt:) denhär dagen har varit ganska bra den med men inte lika toppen som igår! Svårslagen torsdag måntro!
Tänkte på vad som hände i måndags på ''drakon'' grejen, haha det var sicken kul. Vår mentor psykade en elev stenhårt!!
Jag dog som vanligt, sen ramlade folk en efter en. hahah går ju inte ens att förklara med text, man måste ju vara där och se allt. Och konstigt nog känns det som att jag inte vill missa en enda dag i skolan, man missar alltid nånting bra liksom. Och förresten är det roligare att vara i skolan än att vara hemma så..
Vi hade rollspel på svenskan idag med men idag skulle vi improvesera, ha! Vi var typ på en resturang så beställde jag och Bella in sallad. Kyparen kommer tillbaka med ''tilltugg'' medans vi väntade på sallden - NÖTTER. Tanten bredvid oss var nötallergiker så hon typ kvävs och ingen gör nånting, haha! Tillslut ringde kyparen ambulans men tanten dog..
BRA VA?


Jag har längtat hela dagen efter min flarra så tog miig ett rejält glas när jag kom hjem.

Känns som nånting saknas och ja det är Moa. SAKNAS något otroligt måste jag säga!
Lyssnade på vårat inspelade samtal med stei............faaaan. haha - VAR HAR JAG KOMMIT?

Kommentarer
Postat av: linda

sv: tack ida <3

2008-09-27 @ 16:54:42
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: moa

JAG SAKNAR DIG! <3

2008-09-27 @ 18:36:43
URL: http://moen14.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0