Tursdag!

ååååh, finns fan inga ord för hur mycket jag hatar mammas kille...! Först ska han vara elak och klaga på mammas nya jeans (vilka var skitsnygga!) Han sa rakt ut att hon såg ut som ett helvete i dom, jag blev fan skitarg..
Sen ska han komma och klaga på hur jag ser ut, just toppen..
- Jag troro vi ska väga ida och se hur mycket hon väger.
- Men ida, är du för tjock?

Jaaa, det kanske jag är.  Har fan lust att kasta en stor sten i huvudet på honom.


Idag har varit en tokigt bra dag. Det var kul med volleyboll, och lunchen var kul. Trodde jag skulle kissa ner mig hela tiden.. ''Nu letar han potatis''
''Nu tar han mjölk också!''
ahahah!

Sen hade vi typ rollspel på svenskan, sjukt kuul! Höll på dö när jag läste igenom texten jag och bella skulle läsa.
Ännu roligare var när killarna skulle rollspela, dom hade typ klätt ut sig till gamla tanter och gjorde till rösten.. haha höll på kissa ner stolen..!
Vi läste upp en varsin dikt också..! jag tog en liten bit ur ''en svår och jobbig grej'' jättefint.

Det enda dåliga idag var väl mitt hår, hah fan hur det såg ut. Och jag blev lite ledsen på bussen när jag såg en gammal tant utan sittplats.. :(

Imorn funderar jag på om jag ska ringa frizööören och boka tid. Skulle behöva klippa av mig håret.. Sen ska jag ner till hälsocentralen och hämta ett jäkla intyg, får se om jag orkar annars får mamma göra de.

Mamma hade varit på ekerö linjen idag, jag bad henne köpa dooleys till mig och de gjorde hon <3
Har hällt i mig hela kvällen.. Ska kolla på filip och fredrik nusnart och sen ska jag soova.

Fredag imorn! helg! guu vad jag ska sova..

Kommentarer
Postat av: moa

jag kan kasta en sten i huvudet på peter.



åh en svår och jobbig grej! <3





JAG SAKNAR DIG BEVER! <3

2008-09-25 @ 21:59:43
URL: http://moen14.blogspot.com
Postat av: Kim

men vilket miffo :o förlåt.. men hade ja varit där hade ja nog kokat jämnsides dig alltså ._.



stackars tant :( men snäll mamma har du ^^ min ska köpa öl till mig snart tror ja :D de va tal om de eller en dyr parfym :| så får be henne innan hon åker imorn med sin kille(som lustigt nog också heter peter) att hon ska köpa öl :D hihi, en platta, wiiiie!

2008-09-25 @ 23:46:56
URL: http://nosaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0