ur so gay.

Idag är det onsdag, jag hade möte halv nio idag som jag INTE gick på *angelface*. haha..
Det spelade ingen roll hur jävla mycket jag tjatade på mamma, hon vägrade ringa istället för mig. Åh.
Jag försökte typ 40 minuter, men bara telefonsvarare!
Tillslut fick jag prata in på dendär sjukt dumma svararen..
Jag kunde inte komma idag.........ring mig på skdjskfjjsd........eh.........HEJDÅ!.

Sen ringde han typ upp direkt, undrar jag hur länge han behövde sansa sig efter mitt meddelande, haha!
Vore jag han hade jag dött.
Han kunde inte lova nånting men han skulle försöka få in mig i A. Alltså får han inte det kommer jag grina, särijöst ):
Jag ska dit halv nio imorn, fabilicious. Jag vet inte ens vart jag går, haha. Nathalie kanske följer med mig.
Alla kommer glo, guuu vad jag älskar sånt he he , ELLER INTE.

OCH FAN FÖR ALLA SNORUNGAR SOM SKICKAR SMS MITT I NATTEN, NI SKA HA SPÖ NI.

RADERA MITT NUMMER PÅ MOMANGEN, PLXXXXXXXXXX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0