zellzor





































Anledningen till att jag var hemma idag.
Jag gick upp fem i sju som vanligt, plattade håret och skulle precis dra på mig lite öjenskugga. Men Nathalie hade inte fått sova nånting, bebisen hade varit vaken hela natten. Så är det alltid..
Tänkte att jag kanske inte har ställt upp riktigt så mycket som jag borde..Visst jag brukar passa zeli ibland när hon ska duscha och visst jag brukar hjälpa henne med småsaker när hon behöver det men screw it.
Jag tycker synd om Nathalie, hon är ensamstående och det är inte många som hjälper henne. Jag får en klump i magen varje gång jag inte kan hjälpa till, jag känner mig alltid så jävla hjälplös. Så idag kunde jag väl ta zeli så Nathalie fick sova.. Jag tog henne ungefär 20 över sju, hon var helvaken och hade inte en minsta tanke på att sova. Jag fick gå runt med henne ett bra tag och sen tillslut så somnade hon i min famn. hah. Och där låg hon till halv elva, jag hade ont överallt och behövde stå och göra lite annat så jag la ner henne i vagnen. Hon vaknade typ 5 minuter senare. Ganska krävande bebbe dedäer. Hon kan verkligen inte sova ensam och hon hade ju kolik ett tag, vet inte om hon fortfarande har det. Men iallafall så är det skitjobbigt och jävligt påfrestande. Jag gav henne dropparna nyss så nu ska hon äta och sen somnar hon väl igen förhoppningsvis.

Väldigt tråkigt att det inte blev någon skola idag men vad gör man?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0