Can't Love, Can't Hurt.




Den här natten var fan sämst..Sov med Nathalie och hennes bebis, jo tjena vad mycket man fick sova.
Ungen skrek säkert 4 timmar, trodde jag skulle dö. Lyckas äntligen somna så ringer den förbannade väckarklockan.
''HAR NÅN HÖRT NÅT OM HURRICANE?'' HÖGRE OCH HÖGRE.
Tänkte seriöst kasta mobilen åt helvete. Jag har då aldrig hatat Håkan så mycket som då!
Jag har ju inget eget rum, och sover jag på soffan så blir jag väckt mitt i natten av Kajsa som håller på hela tiden.
Det är ingen ide att jag ens frågar om hon kan dämpa sig för då ber hon mig dra nånstans.(eftersom jag inte bor där så kan hon ju säga så) Och sover jag hemma hos mamma så måste jag kliva upp halv sex när jag börjar halv nio.
Känns som jag blir tvungen att hitta nånting eget om jag vill sova. Hade jag haft pengar så, lätt.

Jag klev iallafall upp kvart i sju idag, tänkte att jag kunde skriva klart lite arbeten på datorn innan jag drog till skolan.
Jag tittade i spegeln en sista gång innan jag skulle gå till bussen, FAIL.
- Men fan, ingenting är bra idag, mamma.
Seriöst allting var så jävla fult, sånna som jag borde inte vistas utomhus.
Jag hade tårarna nere i halsen. Jag tog ett paraply och gick till bussen i spöregnet. Jag hade ingen jacka så det drog ganska kallt och jag gick i varenda jävla vattenpöl. Jag vände halvvägs.
Toppen nu missar jag hur mycket somhelst i skolan, som om inte jag redan låg efter.

Nu sitter jag här och tycker synd om mig själv, jag har magkatarr och mår jättedåligt.
Det känns som någon har slagit mig inifrån.

Och nä, det blir fan inte bättre av att folk beter sig illa.

dere suger verkligen.



Förresten, tack moa för hjälpen igår. Världens bästa bever <3

Kommentarer
Postat av: moa

kom hit snart.

bever <3

2008-09-09 @ 19:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0