Beep beep.

    
  well, längesen man hade en dator nu. Hah sisådär en dag eller två.
Tänkte faktiskt skriva hur jävla glad jag blev när jag såg kommentarerna på min blogg, liksom vem kunde anat?
Pussel på er, och bever du är speciell and jag saknar dig varje dag <3.

Vaknade tre inatt av zelina som låg och skrek som en jude, jag kunde inte somna om så jag låg kvar i sängen tills klockan blev fem i sju. Skolan var okej, jag fick Vg på min novell men det fick säkert alla så vare nog med det.
Matten gick skitdåligt, 1 rätt av 5 ha! hardcore! Vi har prov i matte senare i veckan, känner peppen redan nu.
Engelska redovisning imorn! haha fan vad bra det kommer gå, 8 mile! fucking EMINEM! eller M&M, your choise.
Borde egentligen plugga omvårdnad nu men jag har fått feber och känner att datorn lockar lite mer, he he.

VEM KAN SLÅ FILIP OCH FREDRIK IDAG VA?  fast är jag smart så pluggar jag istället och kollar repriserna på söndag.
åh åh åh one tree hill igår! fan vad jag dog många gånger! grinade hela tiden, guuuh.

Pratade äntligen med mamma idag om mina problem :D vet inte vad smileysen gör där men ändå.
Hon tänkte ringa rådgivningen imorn och fråga vad det kan vara så får vi se, heh. Tänker minsann inte missa skolan för att gå till doktorn, fan så heller :'D

Nu ska jag pluggah, eller jag skriver det iallafall. Det ser bättre ut än att jag skriver vad jag egentligen ska göra hehe.
TV <3
DATOR <3

Kommentarer
Postat av: moa

du är bäst!



blogga mera så jag har något att göra på lektionerna, hehe. Vi måste ses snart! Vädligt snart! Så jäkla tråkigt utan dig!

bever<3

2008-09-16 @ 11:06:24
Postat av: Zofia

Hej på dig! Bänkkamrat <3 xD

2008-09-16 @ 12:29:27
URL: http://www.tonsvalan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0