world trade center

oh my, redan sju år sen?

Jag kommer ihåg att jag blev så jävla rädd så jag sprang och grinade till mammas jobb. Det var en bit, jag lovar!
Det gick på nyheterna hela jävla tiden, all barnteve var nedstängt och istället gick nyheterna om dedär.
Jag var ju så jävla rädd för döden och trodde dom skulle göra samma sak här i svea. Sen förstod jag ju inte helt vad det handlade om eftersom jag stängde av teven så fort nyheterna kom.

Det var tur att mamma stog på balkongen och rökte annars hade jag fått sitta utanför hennes jobb och grinat i min ensamhet, ahah. Hon kom och hämtade mig och försökte trösta mig, försökte få ur mig vad som hänt.
Hon ringde farmor och farfar sen så dom fick komma och hämta mig.
''Det är ju himla dumt att dom skrämmer barn sådär'' aw farmor.

Alltså helt sjukt vad rädd jag var, grinade ju hela tiden och trodde vi skulle dö.
Jag fick mardrömmar också, fan.


Usama kan ta sig nånstans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0