1 år idag.



Idag var det kalas för lilltossan här :)

Helgen var helt okej, jag kände mig avslappnad och fick det andrum som jag behövde. Vi passar på det negativa och slänger direkt över till det som var positivt. Jag har jobbat en hel del faktiskt och det gav bonus. 300 rikare, haha.
Jag tycker faktiskt inte alls om att ta betalt när jag jobbar för dom jag känner, det känns helt fel eftersom jag gör det helt frivilligt. För att förtydliga ''jobb'' så drog jag ut en massa träd från skogen och skickade det till ''klingan'' som sågade itu träden till ved. Därefter fick jag bära in allt i vedboden. Näe, det är inte slut än. Det låg ungefär 15 träd på gården som jag fick ta itu med handsågen. åååh, fick mjölksyra ner i tårna nästan men otroligt nog har jag inte träningsverk!
Dessutom fick jag jobbigt jävla jobb förra helgen med. Jag arbetade i en bastu med en massa plankor som skulle läggas på ett speciellt sätt. Fint bliddere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0