been there, done that, got the t-shirt.

Hej alla! haha som om det skulle vara någon som fortfarande läste den här gamla ursinniga bloggen :)

Jag har ögnat igenom fourminutes-bloggen ett tag nu och fick helt plötsligt ett återfall. Den var inte så pinsam som jag hade förväntat mig att den faktiskt skulle vara. Jag menar, jag har ju faktiskt utvecklas och mognat lite under den här tiden som jag har varit borta från blogg.se.  (det här inlägget lär då bli dåligt pinsamt i framtiden) ..

Det kan vara så att jag hamnade i en 100-publicerade-inläggs-kris på blogspot.com. haha, jo men faktiskt. Jag överöser bloggen där med en massa onödig fakta (precis som nu, förlåt) skärpning och dra i kragen!

Jag kan i alla fall meddela att ingenting BIG har hänt sedan jag sist var här. Det skulle då vara att jag hamnade i en svacka efter jul och nästan vägrade gå tillbaka till skolan. Som tur var hade jag vänner som stöttade mig och fick mig back on the traintrackts. Jag vet, det betyder tandställning och det var meningen att det skulle vara kul.
Surething, skolan är en jobbig grej men jag har lärt mig att det är bättre att blicka framåt och use som brain.

Igår eller snarare inatt så smög Nathalie in i mitt rum och störde min nattliga läsning .. hon vägrade sova själv och gav mig ett ultimatum att antingen sover jag med henne i hennes rum eller så stannar hon i min säng. Jag hade inte krafterna att sparka ner henne från sängen och mitt tjatande om att hon skulle dra hade ingen som helst verkan.

Vi pratade i kanske en timme om allt i stort sett och då kom jag på mig själv att vi faktiskt är jävligt lika. Förutom att hon gick i lilla gruppen i engelska! haha, <3 hennes lärare hade sagt ''jag tror inte riktigt att du vet vad du pratar om''.


Och det kanske är så att jag har blivit lite svag i benen av Noomi Rapace som är på bilden. Och eftersom jag är så djupt förälskad i Millenium-triologin så var jag tvungen att kasta ihop någonting eget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0