första skoldagen

Hela natten var orolig för min del, jag låg på helspänn hela tiden och fick rus i kroppen av minsta lilla ljud. Sen på morgonen vid 6 så hörde man mamma och peter ute i köket med den där jävla kaffe bryggaren som väsnades, glas som slog i bordet samt dörrar som öppnades och stängdes. Jag tog mig upp ur sängen tio i 8 och duschade ( varför skriver alla att dom hoppar i duschen? vem fan gör det egentligen? ). Efter duschen spacklade jag till fågelskrämman och fipplade med håret. Någon större förändring blev det inte. (svårt att ändra på sånt man är född med).
Frukosten kastade jag i mig (nej jag tuggade lugnt och fint). Börjar för övrigt bli för många parenteser här ..

Jag och Jeannine promenerade till skolan tio i nio och med rekordfart tydligen! (25 minuter!) Det första vi såg utanför skolan var såklart dom 2 bästa, Bella och Sofia :) för jävla sorgligt att vi splittras .. kommer sakna sönder mig efter er.
Klassen, vad har jag att säga om den? dom från A känner jag mig skapligt trygg med, finns dock undantag med dom som ser ner på mig och upp på sig själva. Jag ska försöka ge den nya klassen en chans, måste ..
Schemat är för jobbigt för att fungera + ett år till med dracon .. FAN jävla FAN.
Det hände inte mer än att vi fick böcker, lådnyckel och plats i klassrummet. Så vi fick sluta vid 12 tror jag det var och då tog jag och Janne en promenad hem igen. Nu ska jag knyta ihop säcken lite snabbt för att berätta hur duktig jag har varit idag! Promenad till och från skolan, tränade på eftermiddagen och gick 4,5 km i hemlingby alldeles nyss! det ni!



Nya panic at the disco, löööw it!

Idag har jag även hunnit lyssna igenom lite nostalgimusik :)

Taking back sunday-Makedamnsure
The all american rejects-Swing swing
Tiger lou-Sam as in samantha, samt oh horatio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0