Marion Cotillard & Katy Perry



Är det någon som hajar poängen?

Senare idag åker jag tillbaka till hedesunda och tar det lugnt :) att befinna sig i ett hus med hundra meters avstånd till nästa granne är inte helt fel ibland. Men på nätterna kommer skogsspökena och rasslar i husplasten och drar händerna på sovrumsfönstret. Är man riktigt smart så laddar man upp med en bra skräckroman som i mitt fall blir sista boken i millenium-triologin, luftslottet som sprängdes. Om inte Stieg Larsson var tvungen att dö så jävla plötsligt så hade han förmodligen kunnat skriva en hel rad böcker till, vilket hade fått mina mungipor att stiga lite högre varje kväll.

Kelly Clarkson-Already gone har varit en såndär veckoplåga som har förföljt mig överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0