Min vecka

Började dåligt men fick ett hyffsat lyckligt slut (måste jag säga). Eftersom jag nu ska fokusera på allt som är bra istället för tvärtom så hoppar jag över det som var dåligt. I fredags åkte jag och mamma till valbo, det var så himla bra. Jag vet inte hur många år sen det var sist vi var ensamma. Jag fick den tid jag behövde och hittade 2 tröjor och 2 linnen :) och eftersom min mamma är den bästa så köpte hon en peyton tröja till mig för ett par veckor sedan (<3).
Efter rundan i valbo så åkte vi runt och kollade i lexe, kyrkogården och på ove.
Det kan hända att jag framstår som ganska tjurig, elak och otacksam men även om det inte syns så ska det vara tvärtom. Jag kan inte lägga band på mig själv när jag är trött, sliten och när tålamodet svabbat iväg. Dryga människor kan förstöra en hel dag (tamejfan) .. Det räcker med en kompis som är tjurig för att dennes liv är dåligt och blabla. Ta fan inte ut det på mig, jag har mitt eget att stå i. Aldrig skulle jag tänka tanken att medvetet skriva sms om hur jävla synd det är om mig och att alla hatar mig, samt att jag inte har någon. skärpning för fan.

Igår kom dom 2 bästa till mig iallafall :) det var skoj. Vi hyrde tre filmer (Benjamin Buttons otroliga liv, Fredagen den 13:3 och barnhemmet.) vi han dock bara se på Benjamin ..  När dom åkte/gick hem så kikade jag på friidrott sen blev det alldeles för sent för min del. Hade ställt klockan på 8 men jag stängde av när den gick igång, haha. BLÖH, vill verkligen inte att skolan ska börja. Men satan står här i hallen och påminner mig om hur jävligt det kommande året kommer bli, tack satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0