Angels on the moon

Jag är så dålig på att inleda mina inlägg och nu gjorde jag det tillochmed med en ursäkt. haaa haaa.

Mitt nya schema är lite halvtaskigt vilket gör att jag oftast inte är på humör när jag kommer hem. Jag är alltid elak och dum men jag är åtminstone medveten om det. huxflux, det är lätt att vara efterklok. Men familjen hade tur igår eftersom jag aldrig kom hem. Efter skolan åkte jag direkt med Sofia och Bella till valbo för att laga mat, plugga och se på film. = ris & wookade grönsaker, Matte, Barnhemmet, Fredagen den 13:e. Maten blev aningen bränd för att någon smart jävel tryckte på P, haha. Bella och Sofia får komma på delad plats där känner jag.

På bussen hem var jag tvungen att dela med mig av iq-grej som fick mig att dö av skratt, haha trodde att jag skulle sprängas ett tag. Men okej .. säg spring och bil på engelska .. säg det snabbt så att det sitter ihop.

1. det blir ett snuskord
2. det blir en vidrigt kul dialekt

Jag har lovat att klippa och färga Kajsas jäkla hår ikväll (jag är trött, grinig och har ont i halsen).

cialong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0