Assassin

jag tror att bättre självkänsla kommer med bra erfarenheter - och det gäller att ha tålamod med sig själv. Det finns olika metoder och trix för att hjälpa sig själv på vägen, te x skriva positiv dagbok är en metod d v s där beskriver du positiva känslor du fått eller får av att göra något bra för din egen skull. Lika enkelt som det är att säga det lika svårt är att känna det - att självkänslan måste komma inifrån oss själva. Samtidigt är det viktigt att få bra cred av människor runt om oss, vi är sociala varelser och positiva vibbar från andra är viktiga för alla människor när det kommer till självkänsla och självbild.
*Jag tror att du påbörjat en spännande resa som kommer ta dig långt på en resa där du upptäcker mycket om dig själv - bra saker!



Fick lite försenad feedback idag men okej.


Det har varit en sjukt jobbig dag, har sett lite ledsen ut men det är inte mitt fel.
Jag ska iallafall glåma mig framför idol ikväll och titta på ''snygg-erik'' när han sjunger show must go on.

love it long time





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0