mb

Idag hade ''man'' bara en lektion som var på 2 och en halv timme men iallafall. Därefter var det lunch sen vaccinering mot den nya influensan. Det gick bra faktiskt, oroade mig inte speciellt mycket. Det finns ju dom som går helt bananas över det här vaccinet, helt onödigt. Det gjorde inte ont men nålen kändes och jag visste redan när sköterskan stack in nålen att det inte var över. Klart det onda kommer sen. Lite som en mellansten i armen känns det som men nu vet ju inte jag om det kommer bli värre, får väl hoppas på inte.

Jag loggade in här för att skriva hur dålig jag egentligen är. Jag vet att jag inte får småäta och definitivt inte äta sånt med socker i, ändå är jag så pass djävulsk att jag trycker ner mängder i min enorma gastro.
Jag har märkt att jag börjar bli allt mer rundare och fulare, tro det eller ej men förra veckan kände jag mig skapligt nöjd, med mig själv. Jag hade förmågan att acceptera mig själv lite, vilket var ett framsteg och nu händer det här. Det som absolut inte får hända. Jag borde innehålla miljoner fettceller som vägrar krympa och som endast skriker på mer. Jag kommer aldrig bli hon som ser bäst ut och kan klä sig i allt utan att se tymple ut.

dra mig i håret någon, slå mig, är mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0