resistance

Hej, jag är smart och ställde om min mobilklocka igår eftersom den gick tre minuter fel. Och sen är både min mobil och min superherosyn väldigt opålitliga vilket gjorde att jag inte bara ställde om minuterna men också timmarna. En timme bakåt dessutom så imorse ringde minsann ingen klocka som jag hade ställt kvällen innan.
Istället klampar mamma in i mitt rum halv 8 och frågar om det har hänt något, haha. Jag fick panik först men kom på att jag bara försovit mig i 10 minuter. Dock hann jag inte riktigt äta frukost i frid utan kastade i mig verumfilen och tuggade ihjäl en apelsin som svaldes ner med vatten.

Som vanligt på måndagar så hoppar jag lunchen för att istället sitta här och plugga. Ja, plugga gör man ju ofta.
Jag hade ont i magen under hela svenskalektionen och jag vet inte om det var för att jag var nervös över min korkade analys som jag skulle få tillbaka i slutet av lektionen eller om det var för att jag var hungrig. Nej, jag var nervös för senare började jag må riktigt illa och kände suget i halsen, sådär som man bara får när man är hungrig och tror att man ska kräkas om man inte äter eller dricker.
Jag gruvade mig jättelänge innan jag lämnade in min analys förut och tänkte på alla fel jag gjort och hur jag totalmisslyckades med uppgiften. Jag måste ju gjort något fel, missuppfattat hela grejen med att skriva en analys.
Därför blev jag så jävla förvånad när jag såg ett inringat mvg, på mitt papper! betygsatt på det jag har skrivit!
Jag kan heller inte acceptera att det bara är så, det måste ju bero på något.
usch vad jag är jobbig.

Efter skolan är det faktiskt planerat att Nicole ska möta upp mig här utanför och promenera ner till brynäs.
Vi ska nämligen gymma idag <3 Jag hoppas det finns en cd-spelare för jag har packat med mig lite muse! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0