can't make him love me no matter what i do

Jag är lite lycklig! Liksom, första natten utan svett och boiling kropp vilket betyder att jag kunde sova!
Nu är det bara förkylningen och lunghostan kvar, det är framgång det! haha, låter som någon karaktär från bonde söker fru, hm. Inte bra.

De 3 skoldagarna som jag faktiskt prickade in den här veckan har varit jobbigt hemska. Men nu är det helg, vad nu det betyder. Det är idol senare ikväll, som jag för övrigt har längtat ihjäl mig efter. usch, jag vet. Patetiskt.
För att göra det hela mer patetiskt så har jag nämligen inte bara 1 favorit utan hela 5, eller vi kan säga 4 & 1/2.
Calle, Erik, Nicklas Tove och Karolina. Allt med den där jävla Nicklas är så tilltalande eller säger man tilldragande?
Rösten, musikaliteten, håret !!11!!, stilen, personligheten, glädjen. Ja, nu har jag verkligen lyckats med ett fasansfullt patetiskt inlägg.

Jag vill ha socker

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0