jag ska följa dig genom eld och vatten över land och hav

WOW! redan torsdag! och den här dagen gick relativt snabbt om man bortser från teorin på musiken. Vi går alltid över tiden som idag så slutade vi fyra minuter över fem! fyra minuter övertid! men förut var det faktiskt tjugo minuter :o

Det var ingen bra belysning i musiksalen och jag hade ingen lust att fula ner mig ytterligare med mina glasögon.
Tidigare hade vi idrott, konditionsträning med pulsklocka. Vi ''lekte'' nyast och spelade innebandy och fotboll.
Jag var helt slut efteråt, haha. Så omänskligt otränad men ändå stod jag inte still en minut! (y)
Eftersom jag hatar att duscha med andra så flydde jag till en toa på p1 och tjixade till mig där. Det såg ut som att jag inte gjort annat än att rulla runt i en vattenpöl, så illa.
Min avaragepuls nådde som högst 181, om det är bra eller dåligt vet jag inte men jag startade på 117 i puls.

Nu ska jag duscha och efteråt ska jag slänga mig framför soffan och vila ögonen på the new adventures of christine, eller jag kanske har missat det redan. fan. skitsamma.

tjitjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0