plug in baby

Igår åkte jag hem från moa och det känns liksom inte på riktigt än, haha. Känns helt konstigt, tomt.
Bussresan tog fan 2h och 45 minuter + att jag hade världens töntslajm-par framför mig. Blev lite smått äcklad faktiskt. eller ja, ganska mycket.
Det jag hade att vänta hemma var fem miljoner böcker, 2 prov, 1 projekt/analys, 1 arbete om diabetes och så har jag inte ens ett skrivarprogram på datorn. Jag får försöka lösa det anyhoo.

MUSE VAR IALLAFALL HELT OBESKRIVLIGT! DET BÄSTA JAG SETT! SÅ FÖRLÅT PANIC, FÖRLÅT!
sen stod matt inte långt ifrån oss en gång och det fanns absolut inget staket, heheh.

näbbmuse <3


Kommentarer
Postat av: moa

saknar dig redan som sagt. fan, att vi bor helt sär.



buuuuh, har asmycket att plugga. haha, det går fan inte. har ingen disciplin alls.



muuuuse <3 no staket mellan oss inte, eheheh

2009-10-31 @ 12:53:23
Postat av: matthew 'näbbmuse' bellamy

Um, you know, take them to a higher level.

HAHAHAHAHAHAHAHA

2009-10-31 @ 12:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0