stormy passion fruit

Nu är det lördag, snart slut på helgen också .. fett jävla dåligt. Skolan är jobbig, tråkig och hemsk.
Om jag vore smart hade jag börjat arbeta med min analys men nej jag är jobbigt lat och sitter på en stol som börjar smaka trä.

Tidigare idag drog jag mig ut i spöregnet (som förresten slog mig i ansiktet, gjorde mig kall och svämmade över i mina skor). Det blev en promenad på ungefär 37 minuter så jag är ganska nöjd. 1 vecka av empowerment-projektet avklarad! bara nio veckor kvar ..

Igår gick jag och kewin på den efterlängtade bion som jag så länge har lovat honom att gå på. Det var biopremiär på ''upp''. Den var helt okej, jättesöt och kul i början men barnfilmer som är över 1 timme och med en handling som bara barn förstår sig på är kanske inte i min hög av favoriter. Jag stör mig på allt, typ att det blir stökigt i filmen och jag oroar mig och tycker synd om den som får städa upp. Jag vet ju att det är en tecknad film där ingen behöver städa men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0