synthetic blood

Igår var det ''bugg kväll'' eller ''boogie night'', haha. Det var så hemskt i början men sen kom man in i det.
Jag skippade min promenad till hälften igår bara för att jag skulle dansa i 2 timmar men det blev typ bara lite mer än 1 timme sen fick vi gå hem. Idag fick vi kompledigt, helt underbart tyckte jag igår men helt värdelöst idag.
Jag får aldrig sova och nu känns det som att jag har blivit helt rubbad och inte kan sova till längre än 8 på helgerna. Idag blev jag väckt 07:45, alltså bara en timmes sovmorgon. Ja, det är synd om mig.
Jag visste inte att vi skulle på kompledigt, om idioten hade sagt det lite tidigare hade inte jag behövt avboka mitt ultraljud på sjukhuset. ( nej jag är inte gravid, det är hjärtkontroll som det så fint heter ).

Nu mår jag illa, sjukt illa. Jag vill sova men hinner inte. Måste börja göra mig i ordning 10 och åka med bussen tio 12. Jag har 4 och 1/2 timmes musik att se fram emot, SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0