Blue foundation

Den här dagen började sjukt jävla segt. Det var verkligen svårt att vakna och finna viljan att ta sig upp.
Det gjorde ont att dra upp persiennen i rummet och möta sjuljuset, det gjorde ont att tvätta ansiktet i vatten, det gjorde ont att behöva göra sig i ordning för skitskola.

Första lektionen var omvårdnad och vår lärare är så jävla seg hon med, åh. Jävla munsårskärring.
Jag vill ha tillbaka vår gamla eva. Eller helst vill jag kasta omvårdnadslektionerna i sjön.

Resten av dagen var så jävla slow, fan vilken jobbig dag :( sa jag förresten att den var jobbig? aha, men seg då?
Jag hade lovat att klippa Linas hår och färga Mickis hår när jag kom hem. Ingen vila här inte.
Det gick så segt, det med. haha. Men det var kul, jag har världens bästa kusiner och dom blev sjukt fina i håret.
jaja, jag skryter väl då.

När jag var klar var det äntligen dags för middag, haha! blä på den med förresten, så seg och äcklig. Och magen var inte alls på humör idag. Den hade ställt in sig på att fasta så jag fick inte till det direkt. Men jag slängde mig i soffan i ett par minuter så blev det faktiskt lite bättre, haha. gud vad jobbig jag är.

Senare kom Nicole förbi och ville ha barnvakt, ja man fick väl ställa upp igen då. Kewin säger man inte nej till.
Jag badade honom, virvlade in honom i en varm handduk och serverade oboy med macka till bolibompa :) fint dä.
Eftersom han ändå (fan kommer verkligen inte ihåg om det stavas, endå eller ändå) tittade på tv och hade fullt upp med mackan så drog jag iväg och tränade i en timme. Men när jag var klar hade han gått hem.

hemska jävla dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0