Fredag jag är kär

en bevar viskade i mitt öra att natugodis är tillåtet på fredagar :G

Nu är det äntligen fredag! dags för fredagsmys (8) haha nej, jag slår mig ner i vardagsrummet, ensam, i mörkret med idol och godis <3 (jag är så fruktansvärt mobbad, förlåt.)

Vi fick spela tablatur i duetter på individuella idag. Jag och Bella tog gubben noak för den var lättast och ja det gick .. sådär .. bra. Men efter att ha sovit på saken igår natt så kan jag sweet dreams på piano nu :) på tal om individuella tänkte jag. Mobbad igen.

Efter skolan promenerade jag, bella och sofia ner till stan och vimla runt i affärerna. Det var tänkt så att vi skulle prova jeans men jag kände mig inte alls okej idag. usch fick olidlig ångest inne i provrummet och tröjorna jag tänkte köpa hängdes tillbaka omedelbart. Bella hade dock turen med sig idag och hittade ett par snygga plagg.
Jag vet att det var dumt av mig att prova ett par jeans efter tröjfloppen och ångestpåhoppen, haha gud vad jag älskar rim. JAG DOG NÄSTAN FÖR ATT JAG VAR SÅ FUL IDAG.

jag är inte på humör.

cialong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0